Skalpel Ewy Chodakowskiej

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Pierwszy z serii treningów stworzonych przez Ewę Chodakowską, które pojawiły się w magazynie Shape. Skalpel jest przeznaczony dla początkujących, jednak jest również idealnym uzupełnieniem pełnego planu ćwiczeń dla osób zaawansowanych.

Jak często należy ćwiczyć Skalpel, aby zobaczyć pierwsze efekty?

Ewa Chodakowska podkreśla, iż absolutnym minimum jest wykonywanie ćwiczeń trzy razy w tygodniu. Dobra wiadomość jest taka, że w takim harmonogramie pierwsze wizualne efekty będą obserwowalne już po 10 treningach.

Jakie akcesoria są potrzebne do treningu Skalpel?

Skalpel to zestaw ćwiczeń, które nie wymagają kosztownych akcesoriów. Potrzebna jest przede wszystkim płyta DVD z ćwiczeniami, wygodny strój, odrobina miejsca oraz olbrzymia porcja entuzjazmu i motywacji.

Jakie są korzyści stosowaniaplanu treningowego Skalpel?

Systematyczne wykonywanie ćwiczeń gwarantuje wzmocnienie mięśni i wyrzeźbienie całego ciała bez bez konieczności użycia prawdziwego skalpela. Innym zauważalnym efektem jest redukcja cellulitu do minimum!

Jaka jest tajemnica fenomenu Skalpela?

Pierwszy trening Ewy Chodakowskiej, który pojawił się w Shapie jest przeznaczony dla osób, które dopiero wdrażają się w treningi gwarantuje niesamowite efekty. Tajemnicą skuteczności Skalpelu są mięśnie brzucha, które muszą być napięte podczas wykonywania każdego ćwiczenia.

Trening Skalpel został tak ułożony, abyś mogła go ćwiczyć o każdej porze i w każdym miejscu – to zdaniem Ewy Chodakowskiej klucz do sukcesu.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz