Słodycze reklamowe – tania i skuteczna promocja Twojej firmy

Jeżeli zastanawiasz się w jak prosty sposób dotrzeć do większej liczby klientów a także wpłynąć na pozytywny odbiór marki, koniecznie powinieneś przeczytać poniższy artykuł! Dowiesz się z niego, czym są słodycze reklamowe, w jakiej formie mogą występować i jakie korzyści z ich zakupu odniesie Twoja firma!

Cukierki z nadrukiem – na sztuki czy duże opakowanie?

Obecnie najpopularniejsze są krówki oddzielnie pakowane z nadrukiem i logo firmy. Możesz również zdecydować się na większe opakowania cukierków firmowych takich jak na przykład:
– cukierki pudrowe
– miętówki
Takie słodycze reklamowe umieszczone są zazwyczaj w oryginalnym fantazyjnym pojemniku, gdzie na wieku widnieje logo firmy. Opakowanie zbiorcze może znaleźć się w sklepie stacjonarnym lub w miejscu, gdzie świadczysz usługi. Słodkie gadżety reklamowe na sztuki najlepiej sprawdzą się podczas targów a także wtedy, gdy chcesz dołączyć je do zamówienia wysyłkowego Twojego klienta.

Na co zwrócić szczególną uwagę decydując się na słodycze reklamowe?

Opakowanie słodyczy reklamowych powinno być dostosowane do branży oraz okazji a także preferencji Twoich klientów. Z okazji różnych świąt możesz zamówić inne opakowania niż te, których używasz na co dzień. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na ich termin ważności. Zawsze zamawiaj z 10% zapasem, tak aby nie doszło do sytuacji, w której to niektórzy klienci otrzymują słodycze innym zaś ich zabrakło. Aby wyliczyć, Ile potrzeba Ci cukierków musisz wziąć pod uwagę średnie miesięczne obroty i dodać do tego 10% zapasu. Zanim pojedziesz na targi lub konferencję dowiedz się, ile będzie uczestników i również zabierz ze sobą cukierki z nadrukiem z odpowiednim zapasem. Pamiętaj też, aby nigdy na opakowaniach nie umieszczać żadnych danych firmy takich jak na przykład numer telefonu. Wyraźne logo firmy lub krótki slogan w zupełności wystarczą. Na opakowaniach cukierków jest zbyt mało miejsca reklamowego, aby umieścić na nich inne informacje. Jeżeli prowadzisz sklep online na swojej stronie wstaw uwagę do klientów, w której poinformujesz ich, że do każdej przesyłki mogą liczyć na coś słodkiego.

Podsumowanie
Słodycze wzbudzają wiele pozytywnych odczuć w każdym z nas. Są bardziej skuteczne, jeśli chodzi o promocję niż długopisy pendrive czy kalendarze. Koszt ich zakupu jest niewielki a korzyści ogromne – dzięki temu, że łatwo jest je podzielić oraz przechowywać możesz je zabrać na oddaloną o setki kilometrów od firmy konferencję czy imprezę branżową. Aby słodycze nie marnowały się musisz zrobić odpowiednie wyliczenia, pamiętając o około 10% w zapasie.

 

About admin

administrator